/

Kupé

Swedish Railways’ on-board magazine sees the best writers and photographers in Sweden travel the country to get the lowdown on what’s hot right now. Readership surveys by Sweden’s leading market research company Kantar Sifo show that, unlike the rest of the magazine/newspaper market, Kupé is growing and has increased its reach by as much as 15 per cent to 289,000 readers per issue. Proof that quality really does shine through.

/

Åhléns Magazine

Sweden’s leading department store chain’s membership magazine is sent out to one million Swedes eight times a year. The lavishly illustrated glossy magazine features the people, lifestyle and beauty trends to watch right now, promoting sales through high-end product and fashion photography.

/

Fair

This magazine from Nordea Private Banking, the largest private banking provider in the Nordic region, has nothing to do with banking. Fair is interested in the people who are making the world more sustainable. The award-winning magazine commissions Sweden’s best writers and photographers, and features a lecture series and podcast with Alexandra Pascalidou.

/Print

Kupé

Det är i Kupé du hittar landets bästa skribenter och fotografer som i engagerade reportage underhåller och berättar, som spanar in nya trender och fenomen, och som reser kors och tvärs genom landet för att fånga upp det allra mest intressanta som händer just nu. I de årliga Orvesto-mätningarna går också Kupé på tvärs mot tidningsmarknaden i övrigt och ökar med hela 15 procent i Orvesto Näringsliv till 289 000 läsare per utgåva. Ett kvitto på att kvalitet verkligen lönar sig.

/Print

Fair

Får vi presentera en tidning från Nordea Private Banking som inte handlar ett dugg om banken. Snarare handlar det om människor och fenomen som gör skillnad för en mer hållbar värld. I Fair har vi samlat landets främsta skribenter och fotografer för att porträttera några av Sveriges och världens vackraste hjärnor. Fair har belönats med åtskilliga priser för sitt innehåll. Dessutom har magasinet blivit både en podcast med Alexandra Pascalidou och en föredragsserie.

/Print

Åhléns

Klintberg Niléhn står bakom Åhléns uppskattade medlemsmagasin som skickas ut till nästan en miljon svenskar. Med åtta nummer om året driver vi Åhléns viktiga frågor, förpackat i ett av landets snyggaste magasin. I varje nummer lyfter vi trender, tendenser och spännande personligheter. Vi fotograferar dessutom produktstilleben och modejobb i världsklass. Kvalitetsinnehåll som driver försäljning!