artikel

Skrivet om oss

I pressen

DE SKA LYFTA ÅHLÉNS

Resumé 2 oktober 2014

SÅ GÅR PRISADE KLINTBERG NILÉHN

Dagensmedia 22 september 2014

SÅ SKA DE FRÄSCHA UPP ELLOS

Resume 28 augusti 2014

ELLOS SLOPAR KATALOG, SATSAT PÅ MAGALOG

Dagensmedia 27 augusti 2014

FAIR – NORDEAS NYA SATNING

Dagensmedia 18 august 2014

NYTT MODIGT MAGASIN

Resume 19 augusti 2014

KLINTBErG NILÉHN VANN MÅNADENS CONTENT

Resume

DE VANN DE TYNGSTA PRISERNA

Dagensmedia 16 maj 2014

Klintberg Niléhn vann månadens kampanj

– Resumé 3 oktober 2013

Klintberg Niléhn: ”Vi har fått en riktig rivstart”

– Resumé 23 augusti 2013

Klintberg Niléhn gör om klassisk möbelkatalog

– Resumé 5 april 2013

Högkonjunktur för kundtidningar

”Vi har ett intressant nytt koncept där vår uttalade målsättning är att göra kundtidningar som är minst lika bra som konsumentmagasin.”

– Dagens Media 19 december 2012

Nordea till Klintberg Niléhn.

”De står för ett kreativt nytänk som känns modernt och spännande och som passar för vårt varumärke och våra kunder.”

– Dagens media 23 nov 2012

L’Oréal väljer Klintberg Niléhn

”Det här är en av våra största marknadsföringssatsningar någonsin på nordisk basis och därför var det extra viktigt för oss att hitta en samarbetspartner som kan leva upp till våra höga kvalitetskrav.”

– Resumé nov 2012

Klintberg Niléhn hotar kundtidningsdrakarna.

”Med Elin och Mårten, som är två av Sveriges absolut vassaste magasinsmakare och varumärkesbyggare, ska vi etablera oss på en högintressant marknad som växer för varje år.”

– Resumé 17 aug 2012

Egmont startar kundtidningsförlag.

”Det finns i dag ett stort sug efter uppdragsjournalistik som vilar på kvalitet och särart, ett behov som bara kommer växa sig större.”

– Medievärlden 17 aug 2012

Kundtidningar säljer guld

”Alla vill ju vara med där det händer och just nu händer det mycket i den här branschen. Att prestigeredaktörer som Elin af Klintberg och Mårten Niléhn hoppar av är ett tecken i tiden.”

– Dagens Nyheter – Bok 27 aug 2012

En kreativ affär

”Vi ser att framtiden och affärerna ligger i kundtidningar. På en marknad där konsumentmagasinens intäkter minskar ökar samtidigt intäktsmöjligheterna för kundtidningar.”

– www.thescholar.se 15 okt 2012